Welkom!!!

Lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie, kenissen en anderen!!!

WOOHOOO!!! 9 februari is het zover! Dan ga ik de reis van mijn leven maken! Eerst vanaf Winsum ZUID naar Bremen met de hiSpeed trein. Dan vanuit Bremen naar Londen. Dan de volgende ochtend om 11.15 via een stopover in Singapore naar Sydney!!! Daar verblijf ik 3 maanden waarin ik heel graag wil gaan surfen en diepzee duiken. Hier en daar een week keihard werken in de fruitteelt of een avondbaantje bij een strandbar. Zo ga ik vanuit Sydney een rondje maken via de oostkust, het tropische noorden, the outback (midden-AU) en het stedelijke zuiden.

Hierna op 07-05 naar Auckland (Nieuw-Zeeland!!!) vanuit Sydney. Auckland bevindt zich op het noordereiland. Als het een beetje meezit kan ik hier bij een echte New-Zealandse footballclub gaan voetballen. Vanuit de club ga ik dan (vrijwilligers)werk doen en de locals leren kennen. Aangezien NZ een stuk kleiner is dan Australië zal het reizen wel een stuk sneller gaan. Alsnog zal ik in dit Kiwi-Island er alles aan doen om zoveel mogelijk te zien van al deze wonderen en Lord of the Rings-plekken.

Mijnreis zal eindigen in Hong Kong waar ik 4 nachten zal verblijven. (( En voor de mensen die nog goedkoop een playstation 3 willenhebben (ik kan wel regelehh =D ))

Ik zal 15-07 vanuit Hong Kong weer naar het ó zo mooie Nederland terugkomen en daar proberen alles op een rijtje te zetten na zo'n lange reis.

Ik zal m'n best doen om dit weblog af en toe bij te vullen met leuke verhalen over avonturen en ervaringen die ik er op ga doen. Het zal wel lastig worden aangezien ik niet beschik over dagelijks internet. Reageer gerust op deze verhalen en foto's, ik zal proberen zo ook een beetje contact te houden. Via de kaart kun je zien waar ik me precies bevind en waar ik ben geweest.

Ik zal jullie in ieder geval wel missen hoor!!

Verder gaat het helemaal goed komen,

Cuz most of the time Iwill be: Just Chillin'

Groetjes en kus,

Wouter

Reacties

Reacties

Niels

Homo...

Bram

idd noob

Robert van Urk

Neem even een mooi playsation 3 mee dan (A)

Voor de rest veel plezier en veel sucses :D

Rustig (L)(K)

Niels

Homo...

Anne

Daaag neef!
Lekker genieten & tot in augustus!

Dikke kus,
Anne.

Inge

Wouterrr!

Jij bent nu bezig aan je "tripje" naar Australië.. lekker in de highspeedtrein naar Bremen en dan naar Londen enz enz! Heerlijk.. geniet ervan, en kijk wel een beetje uit voor die bosbranden, wanteeh.. aan een zwarte wouter hebben we niets;) Be carefull!

Liefs, X

Karimo

Yoo Wouter !
chillse daro he , lekker genieten !
veel plezier met alles , doe ze de groeten daar.
k hou je site in de gaten
rustig aan !!

Bram

owja wout, ik zie dat je je condooms bent vergeten maar ze hebben daar van die digeridooooee dingen en die schijnen ook wel veilig te zijn.
heb je me smsje nog gekregen??
kusje

Marian

Groningse familie is ge-emigreerd naar down under.
Op een dag maken vader en zoon een tripje met de auto.....ze zien een grote vogel met hele lange poten lopen. "Wat is dat pa" vraagt zoon, waarop vader zegt: "dat is een dangerou zoon".
Eindje verderop zien ze in een rivier een lang groen beest met akelig grote tanden, dus zoon vraagt weer: "wat is dat voor een dier pa?" en vader antwoordt: "dat is ook een dangerou zoon".
Na weer een poosje zien ze een bruin dier met een buidel en grote achterpoten enorme sprongen maken en zoon zegt: "pa, wat voor dier is dat?"....waarop vader zegt:"ook dat is een dangerou zoon".
Zoon is met stomheid geslagen, maar na een poosje vraagt hij: "HOE weet je dat toch allemaal pa?"
Terwijl vader de auto stilzet bij een groot verkeersbord, antwoordt hij: "nu kijk zoon, je moet wel engels kennen, maar hier staat het, all animals are dangerous".

Dus euh Woet, ge zijt gewaarschuwd!
Hou je zakmes bij de hand.:-)

Bussum

Humor...!

Woet

Chill m nu keihard in Singapore (H) Helaas maar voor een uurtje ;) Ik vertrok van Londen Heathrow om 11.15 en het is nu iets van 08.00 am in Singapore.. in NL is het nu volgens mij 24.00 uur ong dus ik zit momenteel ff in de toekomst :)
Heb 4 films achter elkaar gekeken, en zat naast een man die ontzettend stonk. Verder ging het wel goed :D

Tnx voor jullie reacties! Ik laat weten wanneer ik in Sydney ben

Woet

Btw, de tijd die onder mn naam staat klopt niet..

Bram ik heb je sms gekregen, (k)

Niels, je bent zelf homo ;) Bussum bedankt

Karimo mooiboy :D Tnx man gaat goedkomen :D

Robert, gaat je wel 10eu kosten..

Marian ik zal je raad opvolgen!

En inge! Ik zal lief en voorzichtig zijn :D

Greetingzzz


Woet (from Singapore)

Niels

Wouter!

Goeie shit! echt super kicken toch?!

Spreek je snel!!

linda

hey wouter! weet niet of je mn smsje nog had gehad, maar bij deze: heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier daar en ik zie je over 5 maandjes wel weer eens :P
kus xx linda

Sybe

yo man!

alles beetje chill in australie? nog iets van de kleine bosbranden gezien?:P! je ligt nu vast lekker te slapen of je bent net op, ik heb niet echt zin om het om te gaan rekenen! maar ik hoop dat je het een beetje chill hebt, en ook chill gaat hebben man!
veel plezier,
en hou me op de hoogt :)!

later!!!

Woet

Zit nu in een wake-up hostel in Sydney :) Moet nog ff wennen want er zijn nauwelijks mensen die net als mij alleen zijn.. maar gaat wel goed komen. Ga straks naar Opera House en Harbour bridge.
Het is helaas wel 25 graden... ;)

Idd NIlazz, t is echt chill hier :D
Heb je sms gehad hoor linda, XX! ;)
Sybe!!! ooccctoooo :D Gaat goed komen man! Ja ik houd je op de hoogt.. :P Laters!!!

X

Pappor

25 is toch perfect, fijne schoentjes?

Ha Ga nu met Dirkk naar ziekenhuis om 13 00 uur operatie we horen

Vic

netsess, wot?

sien

pappor doe zn best

Lau Hoepie

Heee Woettt!!
Klinkt alsof je dr nu al vol van geniet:D
Leuk!
Niet te bruin worden hoor!


Kus!

snah ( ouwelullenvriend van Herman)

Wouterrrrrrr, neem in N Zeeland een stapel mooie "Icebreaker" shirts mee!! Goeje handel. Ik wil er wel een paar

Inge

Wouterr!

Ik zie dat je bent aangekomen in Australië? Superr.. heb je al beetje vriendjes en vriendinnetjes gemaakt? Ga je trouwens in een tentje ofzo op campings staan of gewoon lekker in jeugdherbergen en hotels enz?? Heel belangrijk om te weten; hebben ze lekker bier daar + hoe is het uitgaansleven?
Ennnnnn wat heb je allemaal al voor dom's beleeft behalve natuurlijk naast iemand zitten in het vliegtuig die ongelovelijk stinkt.. whahha geweldig! Het zal ook eens niet zo zijn hea.. 25 graden is wel chill toch? Het is hier iets van 4 graden ofzo... dus ik ben erg jaloers op je! Ben benieuwd naar je belevenissen tot zover..

Owh, Happy Valentine btw;):D

Liefs!

Hier Hoogeveen

Hey Wouter
Al mooie dingen gezien in Sydney? Groetjes ook van Kees die is net aangekomen op zijn kamertje in China.
Heeft al basketbal gespeeld met chinese mede- studenten. Hij moet nog even wachten op internet
daar maar daar wordt aangewerkt. Veel plezier!
Groetjes Margriet

Marit, je weet!

BRO!

W"zup gangstah! Hoe is het daar.. ik heb je helemaal geen goede reis, veel plezier en voorzichtigheid gewenst! Het spijt me ;).. Hoop dat je je weg inmiddels een beetje hebt kunnen vinden.. Heel veel plezier, doe voorzichtig, maar het allerbelangrijkste; GENIET VOORAL!

Have fun!

Dikke kus..

Petran

Yoo!
Je bent er nu al een paar dagen! lekker warm?;)
ook al wat mensen om mee op te trekken daar? Wil je misschien een baby kangaroe voor me nemen?(A) lijkt me wel leuk! haha nog veel plezier daar... later

kees jet fonnie wim

we zitten hier in bevroren westerlee morgen naar je pa en ma have fun hoop dat alles naar 't zin is

Sybe

ajax 2-0 feyenoord :D

later ;)

Niels

Gozer!

Net ff die Blue Mountains gegoogled: Je trip is begonnen gast, ongelooflijk mooi!

Veel plezier de komende tijd!

pappor

Sybe vergist zich. Omdat jij aan de andere kant vd wereld zit is alles omgekeerd. Dus Ajax Feyenoord is 0-2
Heb foto's van o.a hostels in Newscastle gezien. Ziet er goed uit! Sien is aan het puberen. Zwaait steeds met staart. Hier meest miezerige weer en grijs.
CU pappor

Rita

hoi neef, we zitten hier ongeveer de hele dag achter de computer om ieder bericht van onze neven en nicht op te vangen. Prachtig om de verhalen te lezen, dat van jou klinkt extreem exotisch...enjoy, liefs Rob en Rita

corrie

Zon, strand, Gitaar, voetbal, koala's.. klinkt goed! Wij hebben sneeuw en -klokjes !
liefs

Hans en Dini Bakema

Hoi Wouter

Wat een expeditie en fijn dat je het ritme hebt gevonden.Ik weet van Henk en Ginette dat het er allemaal veel relaxter is.Zij zijn 4 jaar geleden nog
door Nieuw Zeeland getrokken,was ook fantastisch.
Het laatste nieuws van Hunsingo is,dat de we in overleg per direkt met Verrie zijn gestopt.
Onze nieuwe trainer wordt voor het volgende seizoen
Egbert Darwinkel,voorheen keeper bij Groningen en Veendam.
Wij zullen je volgens tijdens je belevenissen.

Hans en Dini

anneke /schouwerzijl

hallo Wouter,

je bent al 6 weken op reis, wat heerlijk, zo te lezen heb je het goed naar je zin, goed he, lekker weer en dat is hier wel even anders. Volgens mij ben je wel op de hoogte..ik lees nu ook mee, van tonnie je adres gekregen, voor nu Veel plezier!!

Tristan

Hey man!!!

Alles goed?:D maar eeh we moete binnekort ff skypen man ;)

:D

sientje

Lieve Woet
T begint hier ook iets warmer te worden. Gelukkig want ik ben de winter behoorlijk zat. Vanaf de vensterbank zie ik ze allemaal al nestjes maken. Ik hoop op een goed seizoen!
Zij was al aardig maar hij trekt nu ook wat bij en doet pogingen mijn liefde te winnen door smorgens vroeg brokken te gooien. Hij doet z'n best; T is onvermogen zullen we maar zeggen.
Heb je nieuwe foto toestel al in gebruik? schiet op man! laat nog wat meer vogeltjes zien!
Ik mis je
Sien

sien

Mwahh, mooie goggels! Ben muizeproud op je dat je van zo hoog uit een boom durft te springen !
Hoeveel levens heb jij eigenlijk?

kusje Sien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!