Hallucinatie

Helaas zit mijn reis er op.. Australiƫ, Nieuw-Zeeland, Hong Kong enChina (Guilin).Het was echt een ongelofelijkeervaring die ik nooit zal vergeten en altijd bij me zal dragen.

Verhoudingen snap ik niet meer helemaal. Veel te veel mooie dingen gezien en meegemaakt in een relatief korte tijd.

Mijn reis eindigde in Hong Kong samen met 'cuz' Jankees. De laatste paar dagen nog even lekker door de plakkerige hitte vandeze grote stad gelopen. Heb meneer Jankees ook veel beter leren kennen, wel positief natuurlijk!

Supergezellig gehad maar het voelde toch raar, je weet niet echt hoe je je moet voelen na zo'n lange tijd.

Ik schrijf dit berichtje om 6.57 's ochtends op het vliegveld van Hong Kong. Net heb ik de nacht doorgehaald samen met 2 locals, ook nog ff gejammed met een van hen :)

Ik wou nog even iedereen bedanken voor alle reacties! Echt superleuk om te lezen, maar ben ook wel blij om straks even wat persoonlijker contact te hebben.

In ieder geval, dit was het dan. Woet's adventure, ik hoop dat jullie mn verhalen een beetje tof vonden!

Oh en btw, er is natuurlijk echt totaal niks van waar aangezien ik gewoon in Bremen op het vliegveld werd aangehouden en toen maar een half jaar bij wat duitsers op bezoek ben gegaan, maargoed die dingen gebeuren nou eenmaal.

Dikke kus van Woet!!

Reacties

Reacties

Niels

Held!

Hoe k.u.t. ook, welcome back!

sien

JOEPPPPPPIIIIEEEEEE!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!