The Beginning

Het duurde ff, maar ik ben nu toch echt in Sydney!De vlucht was echt niet normaal lang..22 uur! Al helemaal alseriemand naast je zietdiekeihard stinkt, damn.. Gelukkig kon je wel lekker films kijken :) Ik zat alleen niet bij een raampje dus ik kon helaas niet veel naar buiten kijken.

Maar eerst moest ik nog vliegen van Bremen naar Londen. Daar kwam ik aan in een klein hostel vlak bij Hyde park. Na een tijdje gepraat te hebben met 2 mensen uit New York, iemand uit Sydney en iemand uit Verona had ik meteen al email-adressen uitgewisseld!Die ochtend moest iknogal vroeg wegrichtinghet vliegveldLonden Heathrow.Naongeveer 14 uur vliegen kwam ik aan in Singapore, evenbijtankenen weer verder. Toen ik eenmaal was aangekomen in Sydney ging ik met de bus naar het hostel waar ik 4 nachten ben gebleven. Het hostel was echt supergroot, het had echt 7 verdiepingen ofzo..

De eerste 2 nachten moest ik even wennen. Je merkt namelijk echt dat je alleen bent. De meesten hebben al een groepje gevormd of reizen samen. Maar je merkt wel dat iedereen zo relaxed is! Iedereen wil elkaar leren kennen :) Toen ik wat minder gespannen was, had ik al snelwat nieuwe mensen ontmoet. Metmensen uit Kaapstad, Praag, Dublin en Londen ben ik toen naar the Opera House en Harbour bridge geweest. Daarna nog naar een supermooi aquarium. Het probleem was alleen een beetje dat het nogal regende.. Het was wel lekker warm maar het was niet het weer dat je verwacht bij Sydney. Nu is het wel weer mooi maar het is nog steeds redelijk bewolkt. Verder is Sydneyeen erg mooie stad. Vooral de skyline is indrukwekkend.

Op valentijns-dag ben ik naar de Blue mountains geweest. Dit was echt veel te mooi :) Het was wel nogal mistig dus je kon niet alles even goed zien. Hier en daar een kangaroo, wat rare vogels, watervallen, allemaal omringd door een supergroot regenwoud-achtig bos.

Diezelfde dag nog uitgeweest. Op Valentijnsdag is dat is echt veel te lijp.. Iedereen was geschminked en rood/roze gekleed, was echt supergezellig :)

Ik ga zo met de Greyhound-bus naar Newcastle. Het wordt weer mooi weer dus chill naar t strand.

Het is evenwennen maarhet nu al zo tof, damn ik heb echt vet veel zin in de komende tijd!!

No Worries Mate!!

Woet

Reacties

Reacties

Marian

Hoi Wouter,

Leuk dat je een update geeft wat je zoal doet! Die Blue Mountains heb ik ook ff gegoogled. Prachtig hoor!
Wij zitten hier in de regen en het is 1 graad boven nul.
Anke mazzelt, die staat nu in Oostenrijk op een snowboard in een meter sneeuw ofzo.
Groetjes en Ajax heeft wel met 2-0 gewonnen, Herman is wat in de war denk ik. :-)

Rutger

Wouter B!

Leuk stukkie. Hou ons up to date.
Heb je al een (al dan niet geschminkte) chick gescoord?

Groetjes Rutger

Woet

Ha marian :) Ja ik dacht ik moet zo nu en dan toch wel wat van me laten horen. Maar Anke heeft t dus ook goed voor mekaar! En ja, die operatie heeft m niet veel goeds gedaan denk ik.. Iets teveel morfine gehad mischien :)
Groetjes
x

Woet

Rutger C!!
Komt goed :) Nog niet... Ik moet nog ff wennen aan de aboriginal-chicks...
Leuk dat je hebt gereagEE
Oke!

Groet van Woet

Karimoo

Yo wouter h

klinkt wel vet ja!
dus uitgaan was wel leip daar ?
dus ik moet ook een keertje naar sydney :D

wel vet hoor , rustig aan met die chicks daar he !

ik hou je site in de gaten mattie !

rustigaan !

Opa Oma papmam

Ha Woet,
We hebben net ook een bericht aan Jan Kees gestuurd en nu jij.
Is de storm al voorbij? We hebben mooie plaatjes bekeken van Port Macquarie, en ook van de koala's!
Geniet ervan! De mezen hebben lekker gegeten van je krans met vogelvoer.

liefs opa en oma

Niels

Foto's? :D

e.deniet-vanmierlo@kpn.com

Hee Wouter, ook van ons, je ex-en van de KPN een dikke knuffel en ik moest je van Anita vertellen, dat als je terugkomt, er bij KPN nog steeds een plaatsje open is voor je, je hoeft haar alleen maar te bellen. Heel veel liefs en pas goed op jezelf. Je gelooft het misschien niet maar we zijn super trots op je dat je dit allemaal doet. Denk nog eens aan ons. XX El, Yvonne,Anita en Hendrie en van heel veel meer mensen.
Laat gauw wat van je horen. Doeeeeeegggggggggg

Anoek

Ben heel erg jaloers het is hier koud en ^(&% en daar is het gewoon chill warm.
Anyway veel plezier nog! =D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!